ENGLISH VERSION BELOW
Przestronny lokal/biuro przygotowane do prowadzenia kancelarii, znajdujące się w historycznej kamienicy z 1913r z duszą. Położenie w samym centrum Warszawy, tuż obok dworca centralnego. Lokal znajduje się na 1 piętrze w oficynie zabytkowej Kamienicy Szelechowa, gdzie po II wojnie światowej mieściła się redakcja Gazety Ludowej,
Lokalizacja:
Usytuowanie kamienicy pozwala na dogodny dojazd z każdej części miasta, wszystkimi środkami transportu. Miejsca postojowe zawsze dostępne przy ul. Nowogrodzkiej i bardzo często od frontu kamienicy przy Alejach Jerozolimskich.
Opis przestrzeni:
Przestronne biuro (106 m.kw.) z bardzo wysokim sufitem (3.80 m), bardzo dobrze wykończone i przygotowane pod przestrzeń idealną dla małych firm – zarówno start-upów, agencji interaktywnych, biur rachunkowych jak i kancelarii prawniczych. Dzięki oknom wychodzącym na patio lokal jest bardzo cichy.
Rozkład pomieszczeń:
Recepcja
Pokój biurowy -3
Sala Konferencyjna
Toaleta
Aneks Kuchenny
Dodatkowe informacje:
– Media płatne według zużycia
– Czynsz administracyjny 1200zł
– Możliwość wystawienia FV VAT (w takim wypadku cena jest ceną netto)
=================================================================================================
Spacious premises/office prepared for running a law firm, located in a historic tenement house from 1913r with soul. Location in the very centre of Warsaw, next to the central railway station. The premises are located on the 1st floor in the annexe of the historic Szelechowa Tenement House, where the editorial office of „Gazeta Ludowa” was located after World War II,
Location:
The location of the tenement allows convenient access from any part of the city, by all means of transport. Parking spaces always available at Nowogrodzka Street and very often at the front of the tenement on Jerozolimskie Avenue.
Description of the space:
Spacious flat (106 sq.m) with very high ceiling (3.80 m), very well finished and prepared for a space ideal for small businesses – whether start-ups, interactive agencies, accounting offices or law firms. Thanks to the windows facing the patio, the premises are very quiet.
Room layout:
Reception area
Office room -3
Conference room
Toilet
Kitchenette
Additional information:
– Utilities payable according to consumption
– Administrative rent 1200zł
– Possibility to issue VAT invoice (in this case the price is the net price)